Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2018 11:06 - Бог, Вселената и Ние
Автор: lubenmitsov Категория: Други   
Прочетен: 1271 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 10.01.2018 11:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Повод за записването на тия мои МЪДРИ мисли, е невъзможността да изкажа всичко, когато говоря с някого, поради липса на време, а и това, че не мога да се сетя за всичко своевременно. Като подзаглавие съм писал „еретични размишления“ не за да въвеждам нова ерес, а защото мислите ми са по различни, но не дотолкова, че да са нещо съществено. Ето защо, реших да се опитам да запиша тия мои объркани мисли, като се опитам да ги подредя някак си. Аз нямам нужното образование, нито някаква подготовка. Прочел съм няколко книги от Учителя Дънов, от Ошо, Библията, Корана, Бхагавад Гита - не цялата и някои други автори, а също така и разговорите с познати, които са събудили интереса ми към тази тема. Напълно съм наясно, че тази информация не е достатъчна за написването на нещо смислено, но мислите се въртят в главата ми и напират да бъдат изказани. Тези мои мисли са резултат от прочетеното, това което ми е направило впечатление, което съм успял да схвана и както аз съм го разбрал. Тези мои мисли ще изложа в три части. В първата - БОГ, ще се опитам да изкажа мнението си по въпроса има ли Бог и какво е Бог. Във втората част ВСЕЛЕНАТА - моето мнение по въпроса как се е създал света около нас и третата част - НИЕ, мнението ми за нас, хората.
  Любен Мицов


Ето цялата книга:

https://drive.google.com/file/d/1fuVrPYW2wEvBqcwdX6nosPUPA_p3xCFv/view?usp=sharing



Гласувай:
2




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lubenmitsov
Категория: Други
Прочетен: 8640
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031